Status
think positive of your life :)


Anna Eyra
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



September 16, 2015 β€’ 12:21β€―AM β€’ 0 comments
Assalamualaikum , olla im back wehehehhe k ni nak update untuk latest sahaja disebabkan lama tak update πŸ˜„πŸ˜„ 
Lalalalalalala 




Cause i miss ma friends , old school and OMBI so muchh 😭😭
But yaa im still have allah by ma side ☺ alhamdulillah

Next topik πŸ‘‡
Mesti kat ade peminat story mencintaimu kan ??! Sape tak minat drama setiap isnin hingga khamis jam 7.00 malam . 
Huhi terdetik nak bagi lagu ost untuk story mencintaimu nih 
Orait begin 

Lirik Lagu Setia – Elizabeth Tan ft Faizal Tahir

Selamat pagi sayang ku
 Apa khabar diri mu 
Maafkan andai mengganggu lena mu 
Andai pernah melukakan 
Maafkan ku tak sengaja 
Harus kau dan aku selalu bicara 
Kau tahu kau satunya 
Ku mahu kita selamanya 
Kau dah aku mungkin tak sempurna 
Kau dan aku tahu takkan mudah 
Kau dan aku mahukan sempurna
 Kau dan aku mengharap bahagia 
Setia aku demi diri mu 
Setia aku hanya pada mu
 Andai hati mu berubah 
Pasti ku cuba fahami 
Tetap ku melangkah terus berani 
Kau tahu kau satunya
 Ku mahu kita selamanya 
Kau dah aku mungkin tak sempurna 
Kau dan aku tahu tak semudah 
Kau dan aku mahukan sempurna 
Kau dan aku mengharap bahagia
 Setia aku demi diri mu 
Setia aku hanya pada mu 
Terima seadanya Perbezaan kau dan aku 
Biar pun apa saja
 Ku percaya kau setia 
Kau dan aku mengharap bahagia 
Setia aku demi diri mu 
Setia aku hanya pada mu 
Setia ku demi diri mu
 Setia ku hanya pada mu
 Selamat pagi sayang ku 
Apa khabar diri mu

 Credit , encik google 😁

Okeh done 




Thanks For Reading !


PAST β€’ FUTURE
The writer

Assalamualaikum , welcome to my simple blog :) be nice to my blog k ? im sweet 16teen that live at earth . im kinda silent or maybe a mysterious miss that always keep a secret ..How about you? Tell me at cbox :) btw follow my instagram _annaeyra , i wll follow u back



Awesome Friends

WeChat here

Ask Me maybe ? :)


Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Anna Eyra
Best view:Miss Google