Status
think positive of your life :)


Anna Eyra
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Up and down
December 20, 2013 • 11:09 PM • 2 comments
Assalamualaikum readers ,



Semalam hari bersejarah bagi batch 98 untuk mengambil keputusan masing2 . Saya juga merupakan batch 98 yg mengambil keputusan pada hari tersebut . Alhamdulillah keputusan tidaklah seperti yg dijangkakan tapi bersyukur kehadrat ilahi semua lulus :) , kepada rakan2 dan batch 98 yg memperoleh keputusan yg cemerlang , tahniah di ucapkan . Kepada yg kurang memuaskan , usaha lagi untuk SPM .. Jangan sedih kerana Allah sentiasa berada disamping kita .

Sehari sebelum saya mengambil result PMR , saya x putus2 berdoakan memohon yg terbaik , pada hari keputusan diumumkan , saya dan kawan2 yg lain semua berdebar , takut la katakan .. Tapi apakan daya kalau kita nangis air mata darah sekali pon keputusan tu xkan berubah .. Satu kenangan yg pahit dan manis pada hati tu , kadang2 kita tak sangka akan perkara yg akn berlaku . Kadang2 kita berasa sangat gembira dan apabila di suatu tahap kita akan sedih x tersingga . That's all from me .. AsSalam :')



Wait ! lastly , to Laila , Lisa , Anis , 
Syafiqah and all my evolesque group
congrats :)




Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The writer

Assalamualaikum , welcome to my simple blog :) be nice to my blog k ? im sweet 16teen that live at earth . im kinda silent or maybe a mysterious miss that always keep a secret ..How about you? Tell me at cbox :) btw follow my instagram _annaeyra , i wll follow u back



Awesome Friends

WeChat here

Ask Me maybe ? :)


Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Anna Eyra
Best view:Miss Google